Управлінням екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації (далі Управління) здійснювались заходи щодо забезпечення безумовного виконання працівниками Управління вимог Закону України «Про звернення громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України».

Працівниками Управління протягом звітного періоду забезпечувався   належний розгляд звернень громадян, що надходили до Управління із належним реагуванням на обґрунтовані заяви та скарги громадян, роз’яснення проблем, що спричиняють їх надходження. Підвищено персональну відповідальність посадових осіб за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, належного реагування на заяви і скарги, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження.

У робочі дні працює телефон (0412) 47-25-36 «гарячої лінії» (наказ від 05.11.2021 № 36-ОД «Про затвердження прямої «гарячої телефонної лінії»).

Особистий прийом громадян керівництвом Управління відбувається згідно графіку (наказ від 12.01.2023 № 4-ОД «Про встановлення днів та годин прийому громадян керівництвом Управління екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації»).

Протягом 2023 року до Управління надійшло та опрацьовано 153 звернень  громадян, з них: 12 - колективних, 15 - повторних, на «гарячу лінію» - 2 звернення.

Питання, порушені у зверненнях громадян були взяті на контроль та розглянуті у визначені терміни, про що було інформовано авторів звернень.

Переважна більшість звернень надійшла від мешканців міста Житомира та  Житомирського району.

У зверненнях здебільшого піднімались земельні питання, забруднення навколишнього середовища, припинення вирізки дерев, охорони водних ресурсів.

У рамках дотримання принципів відкритості та прозорості діяльності Управління працює Веб-сайт (http://www.ecology.zt.gov.ua), на якому висвітлюється екологічна інформація, а також детально описаний механізм подання інформаційних запитів, звернень від громадян.

Відповідальними працівниками Управління дотримуються вимоги Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень  громадян, затверджених постановами Кабінету Міністрів України                     від 14.04.1997 № 348  та від  24.09.2008 № 858 відповідно.

Щокварталу здійснюється аналітична робота з питань звернення громадян, що надійшли до Управління.

Керівництвом Управління систематично аналізується робота зі зверненнями громадян, встановлений дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей  авторам звернень.