До уваги міських, сільських, селищних рад області!

 

На виконання листа Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України № 25/3-17/1236-21 від 22.01.2021 щодо надання звітності про здійснення природоохоронних заходів Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації  узагальнює інформацію надану міськими, сільськими селищними радами, виконавчими комітетами міської ради.

Відповідно до ст. 20 Закону України „Про охорону навколишнього природного середовища” та з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету», з метою напрацювання спільних позицій з питань надання своєчасної та достовірної інформації у сфері охорони навколишнього природного середовища, в частині забезпечення фінансування природоохоронних заходів повідомляємо наступне.

Для оперативності узагальнення інформації Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації надає роз’яснення  стосовно додатків таблиць та періодичності надання звітів:

 

Додаток 1 РІЧНА: Інформацію про індикативні прогнозні показники надходження екологічних платежів до спеціального фонду місцевих бюджетів  надавати один раз на рік у термін до 10 липня поточного року (завантажити).

 

Додаток 2 КВАРТАЛЬНА: Інформацію про стан виконання індикативних показників та фактичне надходження екологічних платежів до спеціального фонду місцевих бюджетів у звітному році наростаючим підсумком надавати щоквартально наростаючим підсумком з початку року станом на перше число звітного місяця поточного року до 10 числа (завантажити).

 

Додаток 3 РІЧНА: Інформацію про природоохоронні заходи, виконання (здійснення) яких заплановане в наступному році надається одноразово до 10 листопада року, що передує звітному року (завантажити).

 

Додаток 4 КВАРТАЛЬНА: Інформацію про природоохоронні заходи, які здійснюються (здійснені/виконані) у розрізі адміністративно-територіальних одиниць з наростаючим підсумком з початку року до 10 числа, а за рік до 10 лютого місяця, наступного за звітним періодом (завантажити).

 

Додаток 5 РІЧНА : Інформацію про природоохоронні заходи, які планувалися і не були виконані у звітному році, просимо надавати один раз на рік у термін до 10 лютого – за звітний рік станом на 1 січня (завантажити).

 

За результатами узагальнення річної інформації виявлено ряд недоліків відносно подання звітності, а саме:

1.    Деякі респонденти надавали звіти довільної форми, не в повному обсязі та кількості визначених форм річної звітності. Звіти були надіслані несвоєчасно, з запізненням.

НЕОБХІДНО! Надавати до Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації інформацію згідно наданих форм Міндовкілля в форматі таблиць  Excel, а не в форматі Word чи PDF та у визначені терміни.  

2.   Також просимо звернути увагу, на відсутність контактної інформації щодо особи відповідальної за надання своєчасної достовірної інформації звіту в цілому, а не окремих додатків.

НЕОБХІДНО! В супровідному листі та додатках до Управління обов’язково  вказувати відповідальну, контактну особу з наданням наступних даних: ПІБ, контактний номер мобільного телефона та  Е-mail:.

3.       Під час підготовки звітів просимо врахувати, що відповідно до Бюджетного кодексу України, у редакції Закону № 907-IX від 17.09.2020, з 1 січня 2021 року введено в дію нове визначення «бюджети місцевого самоврядування», згідно з яким бюджети місцевого самоврядування – бюджети сільських, селищних, міських територіальних громад, а також бюджети районів у містах (у разі утворення районних у місті рад)».

4.   Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації просить для оперативності надсилати звіти засобами електронного документообігу на електронну адресу: pryroda@eprdep.zht.gov.ua з позначкою «МІНДОВКІЛЛЯ звіти природоохоронні заходи _______» (обов’язково вказувати назву установи) наприклад «МІНДОВКІЛЛЯ звіти природоохоронні заходи Коростишівської міської ради»,  з подальшим наданням, на адресу Управління 10014 вул. Театральна 17/20 м. Житомир каб.202, звітів в паперовому вигляді, згідно затвердженої форми та в визначений термін, завірених належним чином.

5.  У разі відсутності інформації в супровідному листі, необхідно вказати перелік форм звітності, які не подаються у зв’язку з відсутністю показників. Пусті форми звітів не надсилати.

 

Ураховуючи вищевказане, просимо довести до відома та використання в роботі вищезазначену інформацію до всіх структурних підрозділів.

 

Завантажити додатки в форматі таблиць  Excel можливо натиснувши на посилання додаток або завантажити, які розташовані вище.