Надання
адміністративних послуг
Адміністративні послуги надаються Департаментом екології
та природних ресурсів Житомирської облдержадміністрації через Центр надання
адміністративних послуг Житомирської міської ради
№ |
Назва адміністративної послуги |
Вичерпний перелік
документів, які необхідно надати до ЦНАП для отримання адміністративної
послуги |
1. |
Дозвіл на викиди
забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
підприємства, яких віднесено до ІІ та ІІІ груп |
- Заява суб'єкта господарювання про видачу дозволу
на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - Документи, в яких обґрунтовуються обсяги викидів
забруднюючих речовин (письмова та
електронна форма); - Відомості щодо наявності висновку з оцінки впливу на
довкілля, в якому визначено допустимість провадження планової діяльності, яка
згідно з вимогами Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» підлягає оцінці впливу на довкілля; - Відомості, що підтверджують факт та дату
опублікування в місцевих друкованих засобах масової інформації повідомлення
про намір отримати дозвіл на викиди; - Повідомлення обласної військової (державної)
адміністрації або Департаменту екології та природних pecypciв
Житомирської обласної державної адміністрації про наявність або відсутність
зауважень громадськості щодо видачі суб’єкту господарювання дозволу на викиди; - Інформація з Єдиному державному
реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
відомостей про здійснення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. |
2 |
Анулювання дозволу
на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами |
-
У разі заяви про анулювання дозволу на викиди
забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами: заява,
копія дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
стаціонарними джерелами. -
У разі припинення
юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та
ліквідації, якщо інше не встановлено законом або про припинення
підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця: заява, відомості
(довідка) про наявність в Єдиному державному
реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
відомостей про припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу,
перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом або про
припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. -
У разі рішення
адміністративного суду про застосування заходу реагування у виді анулювання
документа дозвільного характеру: копія рішення адміністративного суду. |
3 |
Переоформлення
дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами |
- Заява суб'єкта господарювання про переоформлення
дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами; - Документи суб’єкта господарювання, який
приватизував єдиний майновий комплекс державного або комунального
підприємства, що підтверджують підстави для переоформлення раніше виданого
дозволу на викиди; - Оригінал дозволу на викиди забруднюючих речовин
в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що підлягає переоформленню; - Документи, на підставі яких був виданий дозвіл на
викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що
підлягає переоформленню |
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг
Житомирської міської ради
Адреса: 10014, м. Житомир, вул. Михайлівська, 4 |
Тел.: 47-06-15; 47-46-69; 47-46-68 |
e-mail: edo412@ukr.net, administrator-cnap@ukr.net |
Графік роботи: Понеділок, середа, четвер :
з 9.00 до 18.00 Вівторок: з 9.00 - 20.00 П'ятниця: з 9.00 - 17.00 (17.00
- 18.00 - робота з документами) Субота: з 8.00 год до 15.00 |
За роз’ясненням Ви можете
звернутися до Департаменту екології та природних ресурсів Житомирської
облдержадміністрації:
м. Житомир, вул.
Театральна, 17/20, каб.216а, тел. 47-25-36
Їхати громадським
транспортом до зупинки «Театральна»
Автостоянка за
адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20
Графік прийому Департаменту
екології та природних ресурсів Житомирської облдержадміністрації:
Понеділок |
8:00-13:00, обідня перерва, 14:00 - 17:15 |
Вівторок |
8:00-13:00, обідня перерва, 14:00 - 17:15 |
Середа |
8:00-13:00, обідня перерва, 14:00 - 17:15 |
Четвер |
8:00-13:00, обідня перерва, 14:00 - 17:15 |
П'ятниця |
8:00-13:00, обідня перерва, 14:00 – 16:00 |
Субота |
Вихідний |
Неділя |
Вихідний |