|
Затверджено наказ управління
екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації 17.11.2017 № 48-ОД |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “В” – головного спеціаліста відділу регулювання у сфері земельних і
водних відносин та моніторингу
управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації
ЗАГАЛЬНІ
УМОВИ |
|||
Посадові обов’язки |
1. Забезпечує реалізацію державної політики в
галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального
використання, відтворення та охорони природних ресурсів (земля, поверхневі та
підземні води). 2. Розглядає за дорученням начальника відділу
матеріали щодо надання у власність, користування, змін умов користування землями
державної власності та водними об’єктами громадянам і юридичним особам
відповідно до вимог та в порядку, визначеному чинним законодавством.
Готує за результатами розгляду
зазначених документів проекти рішень
за підписом керівництва. 3. Розглядає проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок природно - заповідного та
іншого природоохоронного призначення, земельних ділянок, розташованих на
території чи в межах об’єкта природно – заповідного фонду або прибережної
захисної смуги, та інших випадках встановлених законодавством та готує
проекти відповідей 4. Бере участь в організації проведення інвентаризації водних
об’єктів, визначені балансової приналежності гідротехнічних споруд. 5. Розглядає матеріали з
погодження документації із землеустрою
відповідно до повноважень,
визначених законодавством. 6. За дорученням начальника управління готує
матеріали до засідань комісії по
розгляду звернень підприємств, організацій, установ і громадян щодо надання в
користування земельних ділянок та водних об’єктів, яка утворена при
облдержадміністрації. 7. Розглядає
документи по замовленню робіт із розроблення
паспорта водного об’єкта та укладення тристоронніх договорів з виконання робіт по їх виготовленню. 8. Направляє виготовлені
паспорти водних об’єктів для погодження в установленому порядку з Державним
агентством водних ресурсів України. 9. Розглядає матеріали
по укладанню з підприємствами
та фізичними особами-підприємцями
договорів оренди водних об’єктів у комплексі із земельними ділянками водного
фонду державної власності та погодження у встановленому порядку та терміни з
Державним агентством водних ресурсів України. 10. Забезпечує ведення обліку наданих в оренду водних
об’єктів. 11. Приймає участь у проведенні моніторингу стану навколишнього
природного середовища 12. Здійснює інші повноваження, визначені законом. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3801 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка
за ранг державного службовця, інші надбавки та премії – відповідно до статті
52 Закону України „Про державну службу”. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість
призначення на посаду |
Безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в
конкурсі, та строк їх подання |
До участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копію паспорта громадянина
України; 2) письмову
заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття
посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у
довільній формі; 3) письмову
заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони,
визначені частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження
перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного
Закону; 4) копію
(копії) документа (документів) про освіту; 5)
оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у
разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій
державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал
обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену
особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк
подання документів: до 18:00
05 грудня 2017 року за адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20
|
||
Місце, час та дата початку проведення
конкурсу |
10014, м. Житомир, вул. Театральна 17/20, о 10:00 11 грудня 2017 року |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер
телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з
питань проведення конкурсу |
Бохонько Катерина Анатоліївна (0412) 22-08-24, pryroda@ecology.zt.gov.ua |
||
КВАЛІФІКАЦІЙНІ
ВИМОГИ |
|||
1. |
Освіта |
Наявність вищої
освіти не нижче ступеня молодшого
бакалавра або бакалавра, за спеціальністю
водна інженерія та водні технології |
|
2. |
Досвід роботи |
Не потребує |
|
3. |
Володіння мовами |
Вільне володіння
державною мовою |
|
ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Якісне виконання
поставлених завдань |
1) вміння працювати з інформацією; 2) вміння вирішувати комплексні завдання; 3) вміння
надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
|
2 |
Технічні вміння |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, навички роботи з інформаційно-пошуковими
системами в мережі Інтернет. |
|
3 |
Особистісні якості |
1)
відповідальність; 3)
системність і самостійність в роботі; 4)
вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ |
|||
Вимога |
Компоненти
вимоги |
||
1 |
Знання
законодавства |
1)
Конституція України; 2) Закон
України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» |
|
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та
змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції
(положення про структурний підрозділ) |
Земельний
кодекс України; Водний кодекс
України; Податковий
кодекс України; Закон України
"Про охорону навколишнього природного середовища”; Закон України
„Про землеустрій”; Закон України
„Про оренду землі”; Закон
України „Про державну експертизу
землевпорядної документації”; Закон України
„Про охорону земель”; Закон України
„Про оцінку земель”; Закон України
„Про природно – заповідний фонд України”; Закон України
„Про державний земельний кадастр”; Закон України
„Про адміністративні послуги”. |
|