Затверджено

наказ управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації

17.11.2017  № 48-ОД

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста відділу регулювання у сфері земельних і водних відносин та  моніторингу управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації

 

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посадові обов’язки

1. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів (земля, поверхневі та підземні води).

2.  Розглядає за дорученням начальника відділу матеріали щодо надання у власність, користування, змін умов користування землями державної власності та водними об’єктами громадянам і юридичним особам відповідно до вимог та в порядку, визначеному чинним законодавством. Готує за результатами розгляду зазначених документів проекти рішень за підписом керівництва.

3.  Розглядає  проекти землеустрою щодо відведення  земельних ділянок природно - заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельних ділянок, розташованих на території чи в межах об’єкта природно – заповідного фонду або прибережної захисної смуги, та інших випадках встановлених законодавством та готує проекти відповідей 

4. Бере участь в організації проведення інвентаризації водних об’єктів, визначені балансової приналежності гідротехнічних споруд.   

5.  Розглядає матеріали з погодження документації із землеустрою  відповідно до  повноважень, визначених законодавством.

6.  За дорученням начальника управління готує матеріали до засідань  комісії по розгляду звернень підприємств, організацій, установ і громадян щодо надання в користування земельних ділянок та водних об’єктів, яка утворена при облдержадміністрації.  

7. Розглядає документи по замовленню робіт із розроблення  паспорта водного об’єкта та укладення тристоронніх договорів  з виконання робіт по їх виготовленню.

8.  Направляє виготовлені паспорти водних об’єктів для погодження в установленому порядку з Державним агентством  водних ресурсів України.

9.  Розглядає  матеріали  по  укладанню з підприємствами та фізичними  особами-підприємцями договорів оренди водних об’єктів у комплексі із земельними ділянками водного фонду державної власності та погодження у встановленому порядку та терміни з Державним агентством водних ресурсів України.

10.  Забезпечує  ведення обліку наданих в оренду водних об’єктів.

11.  Приймає участь у проведенні моніторингу стану навколишнього природного середовища

12. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3801 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, інші надбавки та премії – відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

До участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Строк подання документів: до 18:00 05 грудня 2017 року за адресою: м. Житомир, вул. Театральна 17/20

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

10014, м. Житомир, вул. Театральна 17/20,  

о 10:00 11  грудня 2017 року

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бохонько Катерина Анатоліївна

(0412) 22-08-24, pryroda@ecology.zt.gov.ua

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

1.

Освіта

Наявність вищої освіти  не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра,  за спеціальністю водна інженерія  та водні технології

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння мовами

Вільне володіння державною мовою

ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ

 

Вимога

Компоненти вимоги 

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння вирішувати комплексні завдання;

3) вміння  надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

2

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

3

Особистісні якості

1) відповідальність; 

3) системність і самостійність в роботі;

4) вміння працювати в стресових ситуаціях.

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Земельний кодекс України;

Водний кодекс України;

Податковий кодекс України;

Закон України "Про охорону навколишнього природного середовища”;

Закон України „Про  землеустрій”;

Закон України „Про оренду землі”;

Закон України  „Про державну експертизу землевпорядної документації”;

Закон України „Про охорону земель”; 

Закон України „Про оцінку земель”;

Закон України „Про природно – заповідний фонд України”;

Закон України „Про державний земельний кадастр”;

Закон України „Про адміністративні послуги”.