|
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом управління
екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації 17.11.2017 № 48-ОД |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “Б” – начальника відділу регулювання у сфері земельних і водних
відносин та моніторингу управління
екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації
ЗАГАЛЬНІ
УМОВИ |
||
Посадові обов’язки |
1. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі
охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання,
відтворення та охорони природних ресурсів (земля, поверхневі та підземні
води). 2.
Розглядає за дорученням начальника управління екології та природних
ресурсів облдержадміністрації матеріали щодо надання у власність,
користування, змін умов користування землями державної власності та водними
об’єктами громадянам і юридичним особам відповідно до вимог та в порядку, визначеному чинним законодавством. 3. Приймає участь в підготовці матеріалів на розгляд комісії по розгляду звернень
підприємств, організацій, установ і громадян щодо надання в користування
земельних ділянок та водних об’єктів, яка утворена при облдержадміністрації. 4. Бере участь в організації проведення інвентаризації водних
об’єктів, визначені балансової приналежності гідротехнічних споруд. 5. Розглядає матеріали з
погодження документації із землеустрою
відповідно до повноважень,
визначених законодавством. 6. Розглядає звернення юридичних та фізичних осіб з питань земельних
та водних відносин, готує проекти відповідей. 7. Співпрацює з органами місцевого самоврядування та органами
виконавчої влади з питань контролю договорів оренди земельних ділянок та надходження
коштів від орендної плати та податку за користування земельними ділянками. 8. Приймає участь у розробці та реалізації державних
та місцевих програм охорони навколишнього природного середовища. 9. Розподіляє обов’язки між спеціалістами відділ. 10. Здійснює інші повноваження, визначені
законом. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4500 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка
за ранг державного службовця, інші надбавки та премії – відповідно до статті 52
Закону України „Про державну службу”. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість
призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в
конкурсі, та строк їх подання |
До участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копію паспорта громадянина
України; 2) письмову
заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття
посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у
довільній формі; 3) письмову
заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони,
визначені частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження
перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного
Закону; 4) копію
(копії) документа (документів) про освіту; 5)
оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у
разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій
державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал
обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнену
особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк
подання документів: до 18:00
05 грудня 2017 року за адресою: 10014, м. Житомир, вул.
Театральна 17/20 |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
10014, м. Житомир, вул. Театральна 17/20 10:00
08 грудня 2017 року |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер
телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з
питань проведення конкурсу |
Бохонько Катерина Анатоліївна (0412) 22-08-24, pryroda@ecology.zt.gov.ua |
|
КВАЛІФІКАЦІЙНІ
ВИМОГИ |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта ступеня не нижче магістра
(спеціаліста), за спеціальністю землеустрій |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної
служби категорій „Б” чи „В” або досвід служби в органах місцевого
самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та
організацій у сфері земельних відносин не менше двох років. |
3. |
Володіння мовами |
Вільне володіння
державною мовою |
ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Прийняття
ефективних рішень |
1) вміння
вирішувати комплексні завдання; 2) вміння
працювати з великими масивами інформації; 3) вміння
працювати при багатозадачності. |
2 |
Комунікації та взаємодія |
1) вміння
ефективної комунікації та публічних виступів; 2)
відкритість. |
3 |
Лідерство |
1) вміння
обґрунтовувати власну позицію; 2) досягнення
кінцевих результатів. |
4 |
Управління
організацією роботи та персоналом |
)
організація 2)
вміння працювати в команді та керувати командою; 3)
мотивування; 4) оцінка і
розвиток підлеглих |
5 |
Особистісні
компетенції |
1) аналітичні
здібності; 2) дисципліна
і системність; 3) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 4)
дипломатичність та гнучкість. |
ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ |
||
Вимога |
Компоненти
вимоги |
|
1 |
Знання
законодавства |
1)
Конституція України; 2) Закон
України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та
змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції
(положення про структурний підрозділ) |
Земельний
кодекс України; Водний кодекс
України; Податковий
кодекс України; Закон України
"Про охорону навколишнього природного середовища”; Закон України
„Про землеустрій”; Закон України
„Про оренду землі”; Закон
України „Про державну експертизу
землевпорядної документації”; Закон України „Про
охорону земель”; Закон України
„Про оцінку земель”; Закон України
„Про природно – заповідний фонд України”; Закон України
„Про державний земельний кадастр”; Закон України
„Про адміністративні послуги”; Закон України
„Про звернення громадян”; Закон України
„Про доступ до публічної інформації” |